Słyszałeś kiedyś, że jak nie masz Facebook’a to nie istniejesz? Jeszcze niedawno dotyczyło to zwykłych użytkowników, ale obecnie nie ma wątpliwości, że firma, która nie ma Fanpage’a praktycznie nie istnieje w świadomości odbiorców, a co za tym idzie – potencjalnych klientów.

Social Media służą przedsiębiorcom do utrzymywania stałych interakcji ze swoimi klientami, a co najważniejsze pozwalają na komunikację w czasie rzeczywistym. Dostępność pracowników online podnosi zaufanie i buduje pozytywne relacje względem firmy. Często możemy także przekazać szybko ważne komunikaty np. o wydłużonych godzinach otwarcia, zmianach sposobów dostaw, wprowadzonych innowacjach.

Do niedawna profile przedsiębiorstw na Facebook’u miały nieco inne cele – były nastawione głównie na sprzedaż, dodawano nawet na nich oferty handlowe albo informacje o promocjach. Oczywiście w tej chwili również się to robi, ale w znacznie mniejszym stopniu. Tak naprawdę w obecnym kontakcie z naszymi odbiorcami chodzi o to, aby budować jak największy zasięg dla swoich postów i istnieć w pamięci potencjalnych klientów.

Fanpage, który na Facebook’u porusza przyjemne treści, czasami nawet nie związane bezpośrednio ze swoją działalnością tylko po prostu ciekawe i wartościowe ma większe szanse na zyskanie szerokiego grona odbiorców.

Posiadanie Fanpage’a i promowanie go oraz sponsorowanie postów pozwala na dotarcie z naszą treścią do szerokiej grupy odbiorców. Dzięki temu budujemy nasz pozytywny wizerunek, a potencjalni klienci mając nas w swojej świadomości najpewniej w razie potrzeby sięgną właśnie po nasze produkty. Dlatego tak ważne jest delikatne przypominanie, czym się zajmujemy lub co sprzedajemy, ale przede wszystkim należy skupić się nad tym, aby nasza firma była odbierana pozytywnie, a nasz odbiorca czuł się z nami związany emocjonalnie.

Jeśli chcesz zdobyć wiedzę na temat podstaw prowadzenia Facebook’a dla firm to koniecznie sięgnij po e-book „Facebook dla początkujących”, który wprowadzi Cię w świat tego największego medium społecznościowego na świecie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here